Wednesday, February 2, 2011

dulu dan sekarang

sudah sekian lama M tidak menghubungi ku..terbit pula rasa rindu..sunyi pun ada juga...selama ini, dia la yg setia menemaniku..setiap saat aku memerlukan dia..tapi, muncul pula rasa kurang senang utk selalu brdamping dgnnya..maklumlah, dia sudah ada yg punya, siapa aku di sisi nya..meskipun dia mmg menaruh harapan, ttapi, aku x mahu ambil kesempatan..tp, bila dia tiada, aku sunyi..seorg diri..meskipun keluarga ada di keliling, tetapi, dia, seorg sahabat, lain..pada usia remaja ku ini, shabat memainkn peranan yg pnting..seperti remaja lain jga..
sudah sekian lama aku sedar, sejak A 'meninggalkn', aku byk brubah..adakah prubahan aku ni disbbkn dia, atau normal bgi remaja yg umurnya kian meningkat..aku bagaikan sudah tiada perasaan..cerita sedih, aku ketawa, cerita komedi, aku x rasa ia kelakar wlupun semua org brgelak ketawa..aku jga sering trlupa tarikh2 pnting spt birthday rakan2ku sendiri..pdhl, dulu, aku benar2 mementingkan birthday kwn2ku..tp skrg ........ aku juga sudah mula membenci org..pdhl, aku dulu x pernah pun membenci org wlupun kwn aku mengkhianati aku, memburukkan namaku...aku ttp brbuat baik dan menerima nya dgn hati yg trbuka, tp skrg .........
tiada yg pasti, yg aku mampu hanya melewatinya.. aku x tahu patut brterima kasih atau mengucapkn tahniah kpd A krn mmbuat aku jd begini..mungkin kedua-duanya sekali..

thank you A, awk tlah mengajar erti cinta dan memberikn pengalaman yg brmakna buat sy..
congratulations A, awk tlah brjaya menawan sy dan brjaya meningglkn sy seorg diri..x lupa juga awk merubah sy kpd seorg yg caring,loving person kpd org yg xbrperasaan..tahniah skali lg..

No comments:

Post a Comment