Saturday, April 23, 2011

tiada lagi cinta?

lama sudah aku tak update blog ni kan? bukan memencil diri cume aku update ke x ke, bukan ada org bace pun..hehe..
ok la, hidupku seperti biasa, tiada yg luar biasa. cuma perasaanku, sudah mkin brubah dan membaik..
dia? sudah pun mnjadi sejarah-nanti 10 thun akan dtg, msuk la dlm buku teks sj utk form 3..hehe-
aku? masih di sini. bukan sejarah, bukan masa depan..aku adalah aku.
kamu? aku yakin, kamu mesti x faham apa yg aku nk sampaikan-sbb aku pun x fhm-

tiada kisah cinta buat mase sekarang..biar lah org nak kata apa pun, yg penting, aku ttp xmahu brcinta!posmen yg slalu antar surat kat umah aku pun ckp :-adk blaja btul2.buktikan kat mak ayh yg adk boleh brjaya!xyah cari lelaki.buang masa je-

sy sokong pakcik!!!

nasihat aku kpd 'kekasih lama', trima kasih la ye..aku ada lagu utk ko..x nyayi pnuh la, amik ckit je..nyanyi penuh kang, banjir segamat ni..

kau ajarkan  bahagia,
kau ajarkan aku derita,
kau tunjukkan aku bahagia,
kau tunjukkan, derita,
kau berikan aku bahagia,
kau berikan aku derita....
 -klu lirik slah sorry la ye..da lame xdgr lgu ni-

so , drpd lgu ni, kita dpt simpulkn bahawa, dia brjasa la jugak dlm hidup aku..
dia ajr aku,tunjukkn aku dan berikan aku bahagia dan derita..thank you so much k.. ;)

itu sajalah setakat ni,
lain kali update lg,
komenlah blog ni klu sudi,
kalau tak pun aku mengerti..

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment